România va fi promovată ca destinație turistică timp de o lună pe postul de televiziune BBC

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) anunță că România va fi promovată ca destinație turistică, în perioada 15 octombrie – 15 noiembrie, pe postul de televiziune BBC, potrivit unui comunicat de presă.

Campania este realizată în colaborare cu producătorul și realizatorul Charlie Ottley.

MEAT împreună cu Charlie Ottley, cunoscut pentru documentarele sale despre România, precum „Wild Carpathia” și „Flavours of Romania”, au conceput o serie de videoclipuri care să prezinte frumusețea și diversitatea țării noastre. Astfel, au fost realizate 8 clipuri de prezentare astfel:

  • 4 videoclipuri cu o durată de 1 minut, care surprind România în toată splendoarea ei, în fiecare anotimp, de la peisajele înghețate ale iernii la culorile vii ale primăverii;
  • 4 videoclipuri, de 30 de secunde fiecare, care evidențiază 4 forme de turism specifice României: cultural, ecoturistic, city break și natură, cu rolul de a sublinia diversitatea ofertei turistice a țării noastre.

Videoclipurile vor fi difuzate în cadrul emisiunilor BBC, pe întreaga durată a zilei, timp de o lună, începând cu data de 15 octombrie.

MEAT va beneficia de 80 de difuzări, respectiv 30 de difuzări ale spoturilor cu o durată de 1 minut și 50 de difuzări ale spoturilor cu o durată de 30 de secunde.

De asemenea, cele 8 materiale, precum și videoclipul bonus realizat de Charlie Ottley, vor fi folosite pentru promovarea României la târgul internațional de turism WTM Londra, care va avea loc în perioada 06-08 noiembrie 2023, precum și în cadrul altor participări la manifestări expoziționale și acțiuni de marketing.