Nadia este noul asistent virtual de la Blue Air

Blue Air

Compania aeriana Blue Air lanseaza asistentul virtual Nadia, bazat pe tehnologie AI (artificial intelligence), menit sa ofere asistenta rapida la interogari.

Noul asistent virtual al Blue Air a fost inspirat de Nadia Comaneci, prima gimnasta care a primit vreodata un scor perfect de 10.00 la Jocurile Olimpice.

Nadia este un software bazat pe machine learning, conceput pentru a oferi asistenta la un nivel conversational natural, care asigura servicii automatizate si o interfata CUI (conversational user interface) adaptabila.

Serviciul este disponibil gratuit, 24/7, in limbile romana, italiana si engleza si ofera informatiile necesare cu privire la orarul de zbor, informatii generale de zbor, conditiile generale de transport, totul despre serviciile si pachetele Blue Air, informatii despre bagaje, asistenta speciala, metode de plata, precum si informatii specifice privind restrictiile de calatorie in contextul pandemiei de COVID-19, check-in, anulare voluntara sau programele de loialitate.

Clientii Blue Air pot incepe un dialog cu Nadia pe site-ul Blue Air si pe pagina de Facebook a companiei. Nadia ii va ajuta sa obtina cu usurinta informatiile de care au nevoie si ii va indruma spre realizarea unui self-service de succes, evitand astfel timpii lungi de asteptare pentru a contacta Call Center-ul si eliberand timpul pretios al agentilor Serviciului Clienti, care pot astfel abordeze situatiile mai complexe.

Urmatoarele actualizari vor include transferul catre agentul Serviciului Clienti si integrarea asistentului virtual cu sistemul de rezervare, ceea ce va creste nivelul de personalizare al serviciilor oferite de Nadia clientilor Blue Air.

EN RO