Grupul Alexandrion vrea să deschidă la Brașov un hotel și un magazin

Switch to: English

Grupul Alexandrion, cu o cifră de afaceri de peste 200 mil. EUR la nivel global, lansează un concept inovator de magazine și hoteluri dedicate românilor cu venituri medii. Alexandrion Experience își propune să ofere o gamă de băuturi fine, precum whisky single malt, brandy sau rom, la prețuri accesibile, combinate cu o atmosferă plăcută și divertisment de calitate.

Grupul Alexandrion, cu o cifră de afaceri de peste 200 mil. euro la nivel global, investeşte într-un concept de magazine şi hoteluri, care se adresează românilor cu venituri de 1.000-1.500 EUR, care vor să consume băuturi fine, precum single malt, brandy sau rom, în oraş, la preţuri accesibile şi să aibă parte de entertainment, cum ar fi vizionarea unui meci de fotbal sau muzică live.

„Am început un nou model de business, prin care vrem să deschidem magazine şi hoteluri Alexandrion Experience pentru a rezolva problema consumului de băuturi la preţuri accesibile în anumite locaţii. Am început în São Paulo şi a fost reuşit, iar la fel a fost şi în Atena şi în Cipru, iar acum ne dezvoltăm în România“, a declarat Nawaf Salameh, fondatorul şi preşedintele Alexandrion Group.

Nawaf Salameh consideră că prețul final al unei băuturi este adesea influențat de adaosul comercial practicat de locațiile de consum, care poate fi mare. „Acest adaos poate fi de până la șase ori mai mare decât prețul de la distribuitor, ceea ce este nedrept pentru consumatori, producători și distribuitori”, a subliniat el.

Soluția propusă de Alexandrion Experience constă în eliminarea adaosului comercial în locațiile proprii, atât în restaurante, cât și în hoteluri. „Vrem să oferim clienților noștri posibilitatea de a se bucura de băuturi fine la prețul corect”, a declarat Nawaf Salameh. „De asemenea, dorim să sprijinim barurile care practică adaosuri mici sau inexistente, oferindu-le acces la produsele noastre și stimulând divertismentul pentru a atrage clienți.”

Nawaf Salameh este convins de potențialul global al acestui model: „Am vizitat Franța, Germania, Italia sau Spania, unde adaosul comercial în baruri este de 20-30%, semnificativ mai mic decât la noi. Cred cu tărie că modelul nostru poate prospera și la nivel global.” a mai adaugat acesta.

Switch to: English