Brandul de tara realizat in mandatul Elenei Udrea este valabil, dar nefolosit

Romania brand

Brand-ul de tara si sigla realizate in mandatul fostului ministru al Turismului, Elena Udrea, sunt valabile, insa nu sunt folosite si ar fi “o nebunie” sa se ia de la zero cu realizarea altui brand, a declarat ministrul Antreprenoriatului si Turismului, Constantin-Daniel Cadariu.

In ce priveste promovarea externa a Romaniei, Cadariu a precizat ca ministerul pe care il conduce pregateste doua acte normative, care vizeaza participarea atat la targurile internationale care sunt pe lista sa, cat si programul pentru celelalte astfel de evenimente.

Pe de alta parte, Cadariu a criticat la Brasov programul “Schi in Carpati”, din 2002, afirmand ca, din pacate, acesta a folosit, de cele mai multe ori, “pentru a da satisfactie unor administratori locali” si ca s-au construit prea multe partii de schi “acolo unde nu au ce cauta”, adaugand ca, in opinia sa, cu sprijin guvernamental ar trebui realizate doar una, doua sau cel mult trei domenii schiabile, care sa fie incluse intr-un viitor masterplan in turism.