Pentru acest an La Mama estimeaza o cifra de afaceri de peste 9 milioane EUR

Pentru acest an lantul de restaurante La Mama estimeaza o cifra de afaceri de peste 9 milioane EUR, cu aproximativ 50% mai mare decat anul trecut.

Adina Nargang, marketing manager in cadrul La Mama, a precizat ca lantul se va extinde la 10 restaurante in Bucuresti si altele in provincie, prin investitii directe sau in sistem de franciza, prima destinatie vizata fiind orasul Brasov. Totodata va fi extinsa si reteaua de cafenele, Cafepedia, atat in Bucuresti, cat si in principalele orase din tara.

In prezent, compania opereaza 6 restaurante in Bucuresti, 2 unitati fiind deschise in acest an in Piata Alba Iulia si in centrul comercial Feeria din Baneasa.

Investitia totala in locatia din zona Piata Alba Iulia, s-a ridicat la 450.000 EUR, atat pentru restaurant, cat si pentru cafeneaua Cafepedia aflata in incinta restaurantului. Oficialii La Mama du declarat ca restul cafenelelor vor fi separate de restaurante. Investitia pentru o cafenea Cafepedia este de 100.000-120.000 EUR.

In aceasta saptamana La Mama a redeschis un restaurant situat in zona Episcopiei din Bucuresti, in urma unei investitii de aproximativ 400.000 EUR.

Strategia La Mama vizeaza introducerea pana la sfarsitul lunii noiembrie a unor carduri de fidelizare.

Pentru anul viitor, compania estimeaza o cifra de afaceri de cel putin 12 milioane EUR, proprietarul restaurantelor asteptand consolidarea pe piata a noilor locatii.
Source: Ziarul Financiar