MDRT schimba modul de promovare al brandului turistic

Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, MDRT, a hotarat sa schimbe modul de promovare a brandului national de turism, astfel ca trece de la promovarea prin evenimente la cea bazata pe serviciile turistice prestate de industria de profil.

Una dintre primele modificari se refera la promovarea, sub umbrela brandului de turism al Romaniei, a campaniilor de oferte speciale propuse de operatorii din turism.

Decizia a fost agreata in Consiliul Consultativ din Turism, iar prima campanie care ar putea beneficia de noul mod de promovare a brandului este „Vacanta in tara mea”.

Alte programe propuse a fi promovate in cadrul acestui pachet sunt „O saptamana de refacere”, „Decada Balneara”, „Hai la bai – wellness medical”, „Litoralul pentru toti” sau „O saptamana la munte”.

Eduard Hellvig, ministrul MDRT a precizat ca promovarea brandului trebuie indreptata catre sprijinirea operatorilor de servicii turistice care activeaza pe piata de profil. Prin acesta abordare se mizeaza pe impactul direct in industria turismului, nu pe cel indirect, ca pana in prezent, manifestat prin sustinerea unor evenimente.

Schimbarea de abordare in domeniul turismului vizeaza si adoptarea unor modificari in legislatia care reglementeaza promovarea brandului. Astfel brandul va fi promovat prin intermediul taberelor scolare, al sportivilor olimpici, prin intermediul elevilor si studentilor participanti la olimpiadele scolare nationale si internationale. De asemenea, se are in vedere promovarea brandului direct prin touroperatori si operatori hotelieri. Acestia ar putea beneficia de bugete de la minister, din fondurile europene alocate Romaniei pentru promovarea brandului, in functie de numarul de turisti straini atrasi.
Source: Amos News