J`Info Tours: 2016 este un an total atipic in petrecerea vacantei si alegerea destinatiei, romanii indreptandu-se spre vacantele active

Nu doar evenimentele neplacute de anul acesta, cum au fost atentatele din Europa, dar si faptul ca romanii au inceput sa-si schimbe mentalitatea au facut ca 2016 sa fie un an total atipic in petrecerea vacantei si alegerea destinatiei, este de parere Carmen Pavel, proprietara J`Info Tours.
A scazut foarte mult destinatia Turcia, cu aproximativ 40%, si parerea mea este ca va reveni greu. De asemenea si Bulgaria a scazut in topul preferintelor turistilor romani. In schimb a crescut foarte mult litoralul romanesc, cu 18-20% si crestere a sejururilor complete, nu numai weekenduri, a precizat proprietara J`Info Tours.
Carmen Pavel a declarat ca de inceputul anului a schimbat strategia si a mizat pe destinatii noi, pe destinatiile exotice, pe circuitele culturale si de aventura. Asa ca romanii au preferat sa isi faca vacantele in Spania, destinatia vedeta a anului, Romania, Grecia si Bulgaria si au descoperit insula spaniola Lanzatorote, Portugalia si plajele din jurul Lisabonei, Madeira si Azore – care sunt destinatii pentru turism activ si au mers in Italia si Franta in detrimentul Turciei.
In afara Europei, romanii au preferat circuite in SUA, America de Sud, China, Japonia, India, Australia si Noua Zeelanda, Vietnam, Cambodgia,Thailanda si Myanmar.
„Se schimba generatiile si se schimba foarte mult si mentalitatea. Foarte multi au realizat ca acest sistem de all inclusive inseamna la intoarcere din concediu si cateva kilograme in plus si isi schimba conceptia fata de vacante, dorindu-si vacante active si descopera ca pe perioada unei saptamani se pot relaxa si prin intermediul activitatilor si ca relaxare nu inseamna sa stai la soare si sa nu te misti si sa nu mai faci nimic decat sa fii tu cu gandurile tale”, a precizat Carmen Pavel.

Source: Wall-Street