Hotelurile de 5 stele din capitala isi diversifica metodele de fidelizare a clientilor

In primele sase luni ale acestui an, gradul de ocupare a hotelului JW Marriott Bucharest Grand Hotel clasificat la 5 stele, a scazut cu aproximativ 14%, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, a declarat Meda Vasiliu, directorul de marketing si vanzari al unitatii de 5 stele.

Pentru acest an, estimarile nu sunt din cele mai optimiste, insa unitatea cauta tot felul de alternative pentru a creste gradul de ocupare si pentru a mentine calitatea serviciilor, a precizat directorul JW Marriott Bucharest Grand Hotel.

In aceste conditii, sunt folosite tot mai des metode de fidelizare a clientilor, care constau in principal in programe de loialitate Marriott Exclusive – pentru clientii din Romania, sau Marriott RewardsRewarding Events – pentru cei la nivel international, care folosesc serviciile lantului, de cazare si organizare de evenimente.

Adrian Adam, director de vanzari si marketing la Radisson SAS Hotel, a declarat ca se observa o scadere a numarului de rezervari individuale si a numarului de solicitari pentru evenimente de firma si pentru petreceri.

Pentru stimularea vanzarilor si mentinerea clientilor fideli, Radisson SAS a ales sa desfasoare mai multe activitati si promotii, astfel incat clientii care aleg destul de des sa se cazeze la aceasta unitate sa aiba parte in permanenta de noi atractii.

Pe perioada verii, hotelul organizeaza sunday brunch-ul in curte, unde clientii au parte de muzica live si acces la piscina exterioara si la jacuzzi.

Sylvia Schlie Petre, proprietarul hotelului Carol Parc, a declarat ca in primele sase luni, gradul mediu de ocupare al unitatii sale a fost de 24,85%, in crestere cu aproximativ 15% fata de anul trecut.

Simona Ritter, director de vanzari si marketing Crowne Plaza, a precizat ca in primul semestru din 2009, gradul mediu de ocupare al unitatii a fost de 60%, iar estimarile pentru acest an vizeaza atingerea unui nivel de 58%.

Source: Financiarul