”Zborul către nicăieri” – campanie desfășurată de compania aeriană Qantas

Imagine de Pexels de la Pixabay

Compania aeriană Qantas a vândut, în numai 10 minute, toate locurile pentru un ”zbor către nicăieri”, care pe 10 octombrie va survola unele dintre principalele atracţii turistice ale Australiei.

Această idee ingenioasă este una dintre modalitățile prin care compania încearcă să compenseze din pierderea veniturilor provocată de restricţiile de călătorie în contextul pandemiei de COVID-19.

Zborul va fi efectuat cu un avion Boeing 787 ce va decola de la Sydney, va survola muntele de granit roşu Uluru, insulele Whitsundays şi Marea Barieră de Corali, avionul urmând să aterizeze tot la Sydney după 7 ore de călătorie.

Biletele, cu preţuri cuprinse între 572 şi 2.754 USD, s-au vândut în 10 minute, acest zbor fiind probabil cel mai rapid vândut în istoria Qantas, potrivit unui reprezentant al companiei.

Totodată, operatorul aerian reia din luna noiembrie zborurile de agrement de 12 ore deasupra Antarcticii, efectuate tot cu avioane Boeing 787.

EnglishRomanian