Turismul balnear românesc are un potențial imens

Turismul balnear este segmentul ce poate aduce acea plus-valoare de care economia din România are nevoie, susține CEO-ul grupului hotelier Ensana, Frank Halmos.

Țara noastră deține o treime din potențialul balneoclimateric al Europei. În România, tratamentele balneare au o tradiție foarte veche, țara noastră numărându-se printre primele state din lume care au creat o societate științifică de balneologie și climatologie. La toate acestea, adăugăm și faptul că majoritatea stațiunilor se află în zone pitorești.

Grupului hotelier Ensana deține în prezent prin complexul turistic Sovata Ensana Health Spa Hotels trei hoteluri: Brădet Ensana Health Spa Hotel, Sovata Ensana Health Spa Hotel şi Ursina Ensana Health Spa Hotel.

„Turismul balnear are un viitor foarte luminos, în mare parte datorită schimbării mentalității oamenilor. Pandemia ne-a arătat că sănătatea este o comoară fragilă și că merită să investim în ea, fie că privim din perspectiva unui operator profesionist ce oferă tratamente balneare, fie că gândim din cea a unui viitor pacient”, a afirmat  CEO-ul lanțului hotelier, Frank Halmos.

2022 a însemnat pentru grupul hotelier Ensana cel mai bun an din istoria companiei hoteliere. Anul trecut, afacerile grupului au ajuns la 65 de mil. RON, o cifră cu 45% mai mare decât cea înregistrată în 2019 – anul considerat drept cel mai bun de dinainte de pandemie.

Grupul hotelier a intrat într-o nouă etapă a dezvoltării, pentru perioada imediat următoare, grupul și-a target-at noi extinderi, iar în ceea ce privește strategia de produs, se are în vedere o dezvoltare puternică a segmentului wellness.