Se deschide hotelul ibis Styles Bucharest City Center

Pe data de 22 iunie se deschide în București noul hotel ibis Styles Bucharest City Center, situat pe strada Știrbei Vodă.

Unitatea, este clasificată la 3 stele și oferă 152 camere, o zonă de conferințe care poate găzdui evenimente de la 20 la 170 de participanți, un restaurant tradițional casual, cu terasă și un lobby bar, parcare subterană cu 50 de locuri, sala de fitness complet echipată și locul de joacă pentru copii.  Investiția totală s-a ridicat la 10 mil. EUR.

Camerele hotelului reflectă, de asemenea, tema sa centrală și prezintă motive tradiționale, ca parte a unui design modern, unic. Fiecare etaj al ibis Styles Bucharest City Center este îmbrăcat într-o culoare strălucitoare, vie, cum ar fi galben, portocaliu, verde, albastru și invită oaspeții să le descopere și să le experimenteze pe toate.

Noul ibis Styles Bucharest City Center este cel de-al doilea hotel deschis de grupul Dentotal, după Mercure Bucharest City Center, din noiembrie 2014. În același timp, constituie prima deschidere hotelieră din România, după criza Covid – 19.

Afiliat brandului ibis Styles, hotelul este operat de Accor, lider global în domeniul ospitalității augmentate, în cadrul unui contract de management. Deschiderea sa consolidează parteneriatul dintre Dentotal Group și Accor și deschide noi perspective pentru viitor.

Înainte de deschidere, ibis Styles Bucharest City Center a introdus măsuri intensive de igienă și prevenire pentru siguranța oaspeților. Hotelul, împreună cu Mercure Bucharest City Center, face parte din proiectul pilot care vizează pregătirea, auditul și certificarea procedurilor sanitare de către Bureau Veritas. Eticheta ALLSAFE reprezintă noile protocoale și standarde înalte de igienă ale Accor și garantează respectarea acestor standarde în hotelurile din întreaga lume. Măsurile includ distanțarea socială aplicată în toate zonele comune, furnizarea de substanțe igienizante în zonele publice cheie (recepție, ascensoare, restaurante etc.), protocoale întărite de curățare a camerei, inclusiv dezinfectarea suplimentară a tuturor suprafețelor de contact din camere și băi, check -in, check-out și plăți efectuate contactless, ori de câte ori este posibil, program de curățare întărit în zonele publice cu dezinfectarea frecventă a tuturor zonelor de contact. De asemenea, există o linie telefonică dedicate pentru a răspunde la întrebările oaspeților.