Radisson Blu Hotel Bucharest a reamanajat complet zona piscinei interioare a hotelului

Radisson Blu București, a reamanajat complet zona piscinei interioare a hotelului după o investiție de 1-1,2 milioane euro, mizând pe ideea că, dacă românii își pot permite să aleagă destinații precum Dubai, Tulum, sau Mykonos, de ce nu ar transforma un loc cu potențial într-o posibilă destinație similară, doar că în propriul oraș. Astfel a luat ființă Nami Beach Club & More.

În procesul de reamenajare a zonei piscinei interioare au fost atrași parteneri importanți precum Coca Cola, Stretto, Boss, Lacerta, Autoklass, Axis, Carlsberg sau De Silva, care reprezintă spre exemplu Moet & Chandon, pentru a face din noul concept de plajă urbană o adevărată atracție.

Nami Beach Club este deja un succes, având în vedere că va dubla sau chiar tripla veniturile realizate pe zona de operațiuni în zona piscinei.

NAMI Beach Club se întinde pe o suprafață de peste 2000 mp. NAMI Beach Club va avea o capacitate de 262 de locuri, oferind o varietate de zone de relaxare: șezlonguri aflate lângă piscină, zone VIP, un spațiu dedicat familiilor, cu separeuri special amenajate, lounge și zonă Shisha.

NAMI găzduiește cea mai mare piscină exterioară din centrul Bucureștiului, precum și cel mai mare jacuzzi încălzit în aer liber din oraș.

Radisson Blu este un brand hotelier de lux. Radisson Blu face parte din Radisson Hotel Group, ce include și Radisson Collection, Radisson, Radisson RED, Radisson Individuals, Park Plaza, Park Inn by Radisson, Country Inn & Suites by Radisson și Prizeotel.