Primăria Piatra-Neamţ va promova oraşul ca destinaţie turistică într-un mod oficial

Primăria Piatra-Neamţ va promova oraşul ca destinaţie turistică într-un mod oficial. Astfel au fost făcuţi o serie de paşi premergători pentru a putea fi depus la Ministerul Turismului dosarul de avizare pentru obţinerea statului legal de Organizaţie al Managementului de Destinaţie (OMD) Piatra-Neamţ.

Această structură – OMD – va avea rolul de realizare a unei strategii profesioniste în domeniul turistic.

Pentru funcţia de manager al OMD Piatra-Neamţ este propus Alexandru Filip.

Acesta este absolvent al Facultăţii de Turism din cadrul Universităţii Bucureşti şi are un master în managementul activităţilor şi resurselor turistice.

În 2012, a organizat la Piatra-Neamţ proiectul „Prin Neamţ!”, un info-trip cu blogeri şi influenceri din turism din toată ţara.

Alexandru Filip deţine o pensiune, o agenţie de marketing turistic, un start-up în domeniu şi este implicat într-un bussines de familie în agricultură.

Piatra-Neamţ a avut în anul 2019 circa 50.000 turişti şi 105.000 înoptări, adică o medie de 2,1 înoptări, peste cea a judeţului de 1,9 înoptări şi sub media naţională de 2,4 înoptări.

Obiectivul urmărit este creşterea mediei de înoptare şi automat creşterea volumului de turişti.

Primarul Andrei Carabelea a transmis un mesaj la dialog şi implicare tuturor reprezentanţilor HORECA şi a celor care au bussines-uri în domeniu, pentru a dezvolta municipiul Piatra-Neamţ ca destinaţie turistică.