Cum va ajuta Orario SPA by TCNET sa aveti o afacere de succes?

Dupa o analiza temeinica a pietei wellness si spa, noi, echipa TCNET, am identificat nevoia clientior nostri de a beneficia de un instrument de incredere care sa furnizeze date exacte, sa fie usor de folosit de catre intregul personal.

Astfel, am lansat in Romania solutia Orario, primul software complet ce satisface nevoile centrelor spa, salilor sportive, centrelor wellness si saloanelor independente printr-o mai buna organizare a resurselor, optimizand toate activitatile de programare, gestiune si control. Ganditi-va la Orario SPA ca la asistentul personal al bussiness-ului dumneavoastra. Cineva care ajuta cu programarea intalnirilor, organizarea informatiilor despre clienti, gestionarea inventarului, urmarirea incasarilor si multe altele. In esenta, Orario SPA este o solutie digitala care face viata proprietarilor si a personalului mai usoara.

Cand un client intra in salonul dumneavoastra, este constient de aparatura ultramoderna existenta, de uleiurile, cremele si de mirosul lacului de unghii aplicat, dar s-ar putea sa nu realizeze tot ce se intampla in culise. Proprietarii de saloane de succes nu mai scriu de mana programari si nu mai fac verificari de inventar cu pixul si agenda. In schimb, opteaza pentru un software de administrare al salonului. Exista numeroase beneficii ale unui astfel de software care le permit managerilor si proprietarilor sa-si conduca afacerile mai eficient. Va merita ca salonul dumneavoastra sa investeasca intr-un astfel de software? Cititi mai departe pentru a afla multiplele beneficii ale Orario SPA si determinati daca acesta este cursul potrivit pentru afacerea dumneavoastra.

  • Programare usoara: Cu un sistem automat de programari, clientii pot face rezervari la salonul dumneavoastra in orice moment al zilei – chiar si fara ajutorul unui receptioner. Functiile de programare facile si intuitive permit, fie echipei dumneavoastra de la salon sa vada disponibilitatea calendarului si sa faca programari in consecinta, fie clientilor sa rezerve de la distanta, din confortul propriu, utilizand calculatorul sau dispozitivele mobile. In plus, veti putea sa va conectati la tabloul de bord al Orario SPA si sa vedeti ce stilisti, terapeuti sau medici au disponibilitate, astfel incat sa va puteti elabora programul angajatilor in conformitate cu cererea. De asemenea, puteti observa cu usurinta ce momente ale saptamanii sunt mai mult sau mai putin ocupate si va puteti ajusta personalul dupa cum credeti de cuviinta. Analizati perioadele de varf si conduceti traficul in perioadele mai putin aglomerate.
  • Managementul personalului si al salariilor: Orario SPA are grija de programarile personalului dumneavoastra, de managementul schimburilor si de eliminarea conflictelor. Urmareste automat comisioanele, precum si vanzarile suplimentare. Puteti gestiona salariile si, de asemenea, puteti sa urmariti randamentul si performanta angajatilor astfel incat sa puteti oferi recompense bazate pe cifre reale si corecte.
  • Reduceti neprezentarile: Orario SPA ofera servicii automate de SMS si e-mail care faciliteaza confirmarea intalnirilor cu clientii. Prin utilizarea acestor module, proprietarii afacerii pot schimba continutul si frecventa mesajelor trimise clientilor care intentioneaza sa vina in locatie. Acest lucru reduce numarul de neprezentari si faciliteaza cresterea increderii si loializarii clientelei dumneavoastra.
  • Castigati clienti noi: afacerea dumneavoastra functioneaza mai eficient cu ajutorul Orario SPA si, desi v-ati sporit eforturile de marketing, tot mai cautati noi modalitati de a atrage clienti suplimentari. Orario SPA se integreaza cu conturile dumneavoastra de social media. Acest lucru permite software-ului sa posteze cu usurinta pe mai multe canale, sa partajeze recenzii de calitate de la clienti si sa dezvolte o prezenta online pe diferite site-uri web. In plus, cu functiile automate de marketing prin e-mail, puteti contacta clientii care altfel nu ar fi vazut comunicarile dumneavoastra pe retelele sociale. De asemenea, Orario SPA gestioneaza toate sondajele de satisfactie a clientilor, astfel incat puteti invata cum sa va faceti clientii fericiti si mai fericiti.
  • Gestionarea veniturilor: Orario SPA are capacitatea de a procesa mai multe optiuni de plata, inclusiv numerar sau carduri de credit si imbunatateste experienta oaspetilor printr-un check-out rapid si metode simple de facturare. Urmarirea incasarii atat on-line cat si off-line a abonamentelor este la un click distanta, iar integrarea perfecta, acolo unde este necesara, cu sistemul de management hotelier, Infor HMS, permite transferul tuturor veniturilor din spa catre sistemul hotelier.
  • Managementul produselor: inventarierea si mentinerea evidentelor sunt mari consumatoare de timp. Prelucrarea manuala a inventarului poate duce usor la lipsa unui produs de care aveti nevoie si la abundenta unui produs de care nu aveti nevoie. Trebuie sa mentineti un nivel minim de stoc in timp ce va pregatiti pentru a aduce articole noi si trebuie sa urmariti orice modificari sezoniere sau temporare ale achizitiilor. Utilizand Orario SPA, puteti analiza mai bine ceea ce se muta de pe rafturi, indiferent daca aveti o locatie sau mai multe, si pe ce trebuie sa va concentrati in urmatoarea runda de achizitii.
  • Profitabilitate crescuta: Cel mai important, Orario SPA va creste profitabilitatea. Clientii se vor putea bucura de un proces de rezervare mai rapid si mai usor, care va creste gradul de satisfactie generala fata de afacerea dumneavoastra. Instrumentele suplimentare, cum ar fi cele care atrag clientii pentru prima data si serviciile automatizate care urmaresc clientii existenti, asigura continua revenire a clientilor catre dumneavoastra din nou si din nou – ceea ce duce la mai multi bani in buzunar. In plus, cu rapoarte de performanta automatizate usor de citit, puteti stabili obiective si puteti urmari realizarile afacerii saptamanal, lunar sau anual.
  • Securitate sporita:  Din momentul in care incepeti sa utilizati Orario SPA pentru a gestiona informatiile despre clienti, inventarul produselor, programul si inregistrarile vanzarilor, deveniti capabili sa faceti copii de rezerva si sa salvati datele. Daca pana acum ati utilizat metode invechite de inregistrare a informatiei cum ar fi creion si hartie sau printr-o combinatie de documente Word si foi de calcul, realizati ca datele culese sunt peste tot si pot fi pierdute cu usurinta. Cu un sistem informatic performant, nu numai ca stiti unde se afla toate informatiile dumneavoastra, dar le puteti accesa, gestiona sau face copii de de siguranta in orice moment.

Daca inca va ganditi sa investiti sau nu in Orario SPA, luati in considerare faptul ca rentabilitatea investitiei va fi mai mult decat meritata. Luand initiativa de a achizitiona Orario SPA, veti creste eficienta, va veti imbunatati metodele de lucru cu clientii si veti fi in permanenta la curent cu activitatea salonului/SPA-ului/clinicii dumneavoastra. Exista mult mai multe beneficii in achizitionarea Orario SPA pe care le veti experimenta rapid odata ce va decideti sa faceti acest pas.

  • Management proprietate – include orar de lucru, management servicii, cabinete, terapeuti;
  • Multiproprietate;
  • Programator vizual, intuitiv si usor de folosit;
  • Management abonamente complexe compuse din servicii diferite;
  • Interfata web-based clienti cu functii de inrolare, vizualizare programari, anulare programari, adaugare programari noi, situatia abonamentelor;
  • Functii de check in/check-out, integrare cu bratari;
  • Confirmare programari si remindere prin mail si sms;
  • Fisa client;
  • Feedback clienti;
  • Direct marketing;
  • Management si rapoarte complexe clienti;
  • Modul gestiuni, stocuri, marfuri;
  • Dashboard actualizat in timp real;
  • Calcul automat comision angajati;
  • Solutie fiscala integrata;
  • Integrare cu solutii de management hotelier (Infor HMS);
  • Integrare cu procesator de plati (SixPayment si EuPlatesc);
  • Export contabilitate (SAGA, alte sisteme contabile).

Despre TCNET

TCNET este unul dintre principalii furnizori de sisteme integrate de gestiune hoteliera din Romania, cu o experienta de aproape 30 de ani in implementarea solutiilor IT pentru industria Horeca. Fiind partener Infor Hospitality, ofera produse, servicii si suport 24/7 la cel mai inalt nivel de calitate pentru toti clientii sai.

In prezent, avand o baza de clienti de peste 300 de hoteluri, TCNET si-a dezvoltat si actualizat constant portofoliul de produse astfel incat solutiile la care au acces operatorii romani din industria ospitalitatii sa fie performante si competitive. LANmark, Medallion si acum Infor HMS sunt solutiile de management hotelier care au facut din TCNET un brand solid in Romania. De asemenea, sunt oferite solutii de management al restaurantelor si barurilor (suita Expressoft), solutii de vanzari si catering (Infor Events Module), sisteme de management al veniturilor (Infor EzRMS si Infor HPO), motor integrat de rezervari web si channel manger (WebHotelier), solutii de scanare automata a documentelor de identitate (Adria SCAN), instrumente de e-marketing si multe altele.

S.C. T&C NET S.R.L.

vanzari@tcnet.ro

021 410 95 38