MondoSpa, firma de consultanta in domeniul spa, a organizat SPA BUSINESS EVENT

20 noiembrie 2007, JW Marriott Grand Hotel – MondoSpa, firma de consultanta in domeniul spa, a organizat SPA BUSINESS EVENT primul eveniment de spa organizat Scopul evenimentului a fost crearea unei culturi spa in Romania prin furnizarea de informatii si idei de afaceri, prezentarea de produse, echipamente, servicii, training, solutii financiare etc. 

spa3_512

SPA BUSINESS EVENT a adus laolalta furnizorii de servicii si produse necesare initierii sau dezvoltarii unui spa business si actualii sau potentialii manageri de centre spa.

De ce un eveniment de spa business?
Consumatorii romani acorda atentie acum mai mult ca niciodata aspectelor legate de sanatate, frumusete si wellness. Odata cu acest fenomen, conceptul spa evolueaza, fiind din ce in ce mai familiar si cerut de un anumit segment de public. Tot mai multe centre de beauty isi dezvolta si completeaza oferta existenta, orientandu-se catre servicii de tip spa, in timp ce hotelierii vad acest segment ca o sursa de profit suplimentara. Astfel, pe masura ce industria spa evolueza, actualii si viitori manageri de centre spa au nevoie sa fie informati, sa aprofundeze conceptul, sa cunoasca trendurile pe piata spa internationala. Acestia au nevoie sa cunoasca nu numai care sunt pasii in deschiderea unui centru spa eficient, ci si cum sa-l transforme sau sa-i mentina succesul si profitabilitatea.

Liliana Paraipan, General Manager MondoSpa:In ultimul an am intrat in contact cu zeci de manageri de hoteluri de 4 si 5 stele, care-si doreau inca un centru de profit, dar si cu numerosi patroni de saloane de beauty de top. Am observat o nevoie crescanda de informare si educare pe piata spa emergenta din Romania. In consecinta, acest eveniment a fost gandit sa ofere instrumentele si solutiile pentru imbunatatirea businessului si a managementului operational intr-un centru, sa ofere informatii despre cele mai recente trenduri de pe piata, sa ridice probleme critice precum lipsa de personal calificat si, mai ales, sa ofere solutii pentru cresterea profitabilitatii.

Evenimentul a fost sustinut de: Pevonia Botanica (partener oficial), Hydroline (partener principal), Eurocleaner, Power Plate, Wellnex si Wintech Electronic, Technogym (parteneri), Money Express, Business Standard, Fivestar Hospitality, Cotidianul (parteneri media).

Feedback eveniment:

Ziua de ieri (n.a. a evenimehtului) a fost pentru mine, una extrem de placuta.
Am avut ocazia sa cunosc oameni entuziasti, profesionisti, o echipa bine inchegata care se straduieste sa pun pe picioare conceptul spa, si mai ales, s-a aventurat sa educe clientii  in a trai mai bine, mai frumos, mai relaxat si terapeutii in a oferi servicii de calitate. Iar asta merita cu adevarat toata lauda, nu este un lucru usor in Romania de azi.
 
Ma alatur cu gandul entuziasmului pe care ati reusit, cel putin mie, sa mi-l transmiteti ieri, va doresc putere si inspiratie in continuare in tot ceea ce faceti
” 
Mihaela Burtica, persoana fizica, participant Spa Business Event

Felicitari pentru initiativa. Crearea de Centre Welness la nivelul standardelor internationale constituie un subiect de mare actualitate pentru turismul balnear romanesc, iar lipsa de informatii in acest domeniu un obstacol major
Dorin Balteanu, Sef Birou Marketing, S.C.HERCULES S.A. Baile Herculane 

Felicitari! In primul rand pentru continutul programului pe partea de "Centre de frumusete, spa & Wellness – solutii practice".
Lacramioara Moroianu, Spa Manager,  Hotel Cocor, Neptun

spa1_512

spa2_512

 

Source: Mondospa

EnglishRomanian