MDRT a demarat campania de promovare a turismului romanesc pe canalele CNN, Euronews si Eurosport

Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului a demarat campania de promovare a Romaniei ca destinatie turistica pe trei canale TV cu acoperire internationala: CNN, Euronews si Eurosport.

Actiunile de publicitate vor consta in difuzarea de spoturi publicitare de 30 si 20 de secunde pe posturile TV mentionate, respectiv un spot general de prezentare de 30 de secunde si cate doua spoturi de 20 de secunde pentru turismul in natura si cel cultural.

Campania de promovare se va desfasura pe o perioada de 12 luni.

Posturile de televiziune internationale au fost selectate in functie de audienta in randul persoanelor cu venituri peste medie care calatoresc in interes de afaceri si de placere, cel putin 6 calatorii pe an, conform datelor furnizate de European Media and Marketing Survey, EMS, pentru anul 2010.

Obiectivul general al campaniei este promovarea brand-ului turistic national pe canalele internationale de televiziune, in scopul crearii unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica, al cresterii gradului de cunoastere a tarii noastre pe plan international, al consolidarii vizuale a brand-ului de destinatie si al cresterii numarului de turisti proveniti in special de pe principalele piete prioritare identificate in Master Planul pentru Dezvoltarea Turismului National 2007 – 2026.

Valoarea totala a campaniei de promovare este de 4.960.000 EUR inclusiv TVA, finantata din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa 5, operatiunea „Crearea unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica prin definirea si promovarea brand-ului turistic national”.

Spotul general

Spotul natura

Spotul cultural

Source: Amos News

EnglishRomanian