Proiect de promovare a zonei turistice Constanta – Mamaia

Asociatia Litoral – Delta Dunarii anunta lansarea unui proiect de promovare a zonei turistice Constanta – Mamaia, finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala, al carui scop il reprezinta cresterea contributiei turismului la dezvoltarea Regiunii de Dezvoltare Sud-Est. Durata de implementare a proiectului este de 24 luni.

Proiectul „Constanta, primul pas in lunga ta calatorie – promovarea zonei turistice Constanta – Mamaia” a fost lansat pe data de 19 mai, iar in cadrul evenimentului au fost prezentate obiectivul si activitatile care vor fi desfasurate in perioada de implementare, rezultatele estimate a fi obtinute, precum si rolul si contributia fiecarui partener la realizarea activitatilor.

Obiectivul general al proiectului este de a contribui la valorificarea patrimoniului cultural, istoric si natural al zonei Constanta-Mamaia printr-o promovare unitara si complementara, adaptata dinamicii actuale a turismului national, si extinderea perceptiei generale asupra zonei tinta a proiectului, de la vacanta la soare si mare la vacanta de cunoastere.

Valoarea totala a proiectului este de 1.036.640 RON, din care valoarea totala eligibila este de 820.000 RON, valoarea eligibila nerambursabila din FEDR este de 697.000 RON, valoarea eligibila nerambursabila din bugetul national este de 106.600 RON, cofinantarea eligibila a Beneficiarului este de 16.400 RON, valoarea TVA aferenta cheltuielilor eligibile este de 196.800 RON, iar valoarea neeligibila, inclusiv TVA aferenta acesteia este de 19.840 RON.

Proiectul este cofinantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala, in cadrul Programului Operational Regional, Axa prioritara 5: „Dezvoltarea durabila si promovarea turismului”, Domeniu major de interventie 5.3: „Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii necesare, in scopul cresterii atractivitatii Romaniei ca destinatie turistica”, Operatiunea: „Dezvoltarea si consolidarea turismului intern prin sprijinirea promovarii produselor specifice si a activitatilor de marketing specifice”.

Source: Horeca Romania