Loyal Paladin intra pe piata branded residences din Romania

Imagine de ming dai de la Pixabay

Loyal Paladin a anuntat intrarea resedintelor de marca (branded residences) pe piata managementului hotelier.

S-a observat o crestere a cererii pentru servicii hoteliere de calitate pe litoralul romanesc, dar si la munte.

Peste 1.000 de resedinte de marca vor fi incluse in portofoliul companiei, in brandurile Vogh, Galileo, Pharos, Lago, Solantis, Jakob Sonne, pana in anul 2026.  Serviciile si facilitatile oferite de Loyal Paladin sunt echivalente hotelurilor de 5 stele.

Radu Vona, Managing Director face referinta la provocarea pe care o reprezinta meninerea unui standard ridicat al calitatii serviciilor si un Tarif Mediu Zilnic extrem de ofertant.

In a doua jumatate a anului curent se va lansa Vogh Olimp, primul proiect de resedinte de marca al Loyal Paladin. Moussay Olimp Beach Club va fi prima locatie ce se va adresa publicului larg initial, apoi cu  prioritate membrilor Loyal Paladin. Aceasta se va deschide in iunie si cuprinde 5.000 mp, sezlonguri, restaurant, bar, zona de volei.

Baza afacerii o reprezinta loialitatea fata de investitori si de de parteneri.

Aceasta se adreseaza atat proprietarilor, cat si oaspetilor.

Prin design si prin serviciile pe care le ofera, resedintele de marca reprezinta proprietati rezidentiale ce sunt afiliate unui brand. Proprietarii pot obtine venituri din chirie pentru apartamente printr-un program de inchiriere hoteliera.

Printre beneficiile pentru proprietari se numara :

– Asociarea cu un brand;

– Amenajare la cheie, in conditii de calitate ;

– Administrare profesionala dupa principiul ”incuie si pleaca”;

– Posibilitatea de a inchiria o unitate autonoma cu oferta hoteliera;

– Servicii si facilitati de calitate.

Multi dintre cei care au nevoie de cazare pentru o durata mai indelungata sunt deja familiari cu conceptele Bleisure si Workation, in tara noastra piata resedintelor de marca fiind intr-o continua dezvoltare.