IDeaS lansează previziunile pentru tehnologia hotelieră în anul 2024

IDeaS, cel mai important furnizor mondial de software și servicii de revenue management in domeniul hotelier, lansează Future Forecast: Six Hotel Technology Predictions pentru anul 2024. Adunând informații de la liderii din industrie din întreaga lume, IDeaS a descris tendințele tehnologice pentru anul 2024.

IDeaS prezintă șase previziuni tehnologice care vor modela anul viitor:

Predicțiile cheie includ:

  • Desfiintarea barierelor între depozitele online de date din industria ospitalitații: Industria ospitalității colectează o cantitate incredibilă de date valoroase despre oaspeți, dar acestea adesea provin din surse disparate, fără o vedere clară asupra întregii experiențe a oaspeților. IDeaS prevede o schimbare rapidă, deoarece hotelierii caută să maximizeze valoarea și puterea datelor lor în 2024.
  • Domeniul revenue management va fi adoptat si în alte domenii de cazare: disciplina de management a veniturilor este gata să se extindă dincolo de sediul tradițional din hoteluri. IDeaS prezice că unitatile de tip camping, glamping, navele de croazieră și alți furnizori de cazare, vor începe să îmbrățișeze beneficiile practicilor de revenue management.
  • AI este angrenat să redefinească experiența oaspeților: 2023 a fost anul în care lumea a luat contact cu tehnologia generativă AI, cu instrumente precum ChatGPT și DALL-E care captează imaginația publicului. IDeaS consideră că anul 2024 este momentul în care industria ospitalității va începe să pună în funcțiune puterea transformatoare a inteligenței artificiale, cu implicații de mare anvergură pentru viitorul experienței „tipice” a oaspeților.

Mike Chuma, vicepreședinte de marketing global, IDeaS, a declarat: „Echipa noastră a colaborat cu liderii din industrie, în anul 2023 prin webinarii, un summit al clienților încununat de succes și angajamentul nostru continuu de a sprijini inovația și evenimentele din industrie. Pentru noi toți este clar că 2024 se pregătește a fi un an al schimbărilor substanțiale și incitante, iar cel mai bun mod pentru hotelieri de a profita de această schimbare este să înceapă să se gândească de pe acum la ceea ce va urma anul viitor.”

Pentru mai multe detalii puteți descărca un material PDF mai amplu AICI.