Hotelul Hilton Garden Inn din Centrul Vechi al Capitalei: business-ul corporate, în scădere cu 95% față de anul trecut

Hotelul Hilton Garden Inn din Centrul Vechi al Capitalei a ajuns de la 60-70% turiști corporate anul trecut la doar 10-20% în acest an, principalele motive fiind pandemia de Covid-19, care a ținut departe de călătorii majoritatea corporatiștilor și oamenilor de afaceri, dar și faptul că interioarele restaurantelor sunt închise și, din acest motiv, hotelul a pierdut cereri de organizare de evenimente venite de la firme din străinătate.

Irina Semaca, directorul general al hotelului a declarat ca veniturile din restaurante și conferințe au scăzut cu 86% în acest an, pentru că restaurantele sunt închise și evenimentele sunt limitate la 20 de persoane.

Aceasta a precizat că au existat cereri pentru conferințe de la companii din străinătate pentru evenimente in cadrul hotelului, care au fost însă anulate de către organizatori atunci când li s-a spus că interioarele restaurantelor sunt închise.

Cu toate că tariful mediu al hotelului a scăzut cu aproximativ 25% față de aceeași perioadă a anului trecut, gradul de ocupare a scăzut și el, cu 85-90%. Cel mai mult a suferit business-ul corporate, în scădere cu 95% față de anul trecut.

Ea crede că turismul corporate își va reveni cel mai greu comparativ cu leisure, care a început să dea semne de viață.