Grupul hotelier Hyatt vrea să intre pe piața din România

Grupul hotelier de lux Hyatt intenționează să își facă intrarea pe piața locală prin dezvoltarea unui hotel al brandului în România, un hotel “upper upscale” în Bucureşti, cu aproximativ 200 de camere şi servicii complete.

Grupul intenţionează astfel să reproducă modelul de succes din Bulgaria, care reprezintă cea mai mare piaţă din Europa de Est a Hyatt până în prezent.

Portofoliul regional din Europa de Est al companiei cuprinde 13 proprietăți exclusiviste situate în Bulgaria, Muntenegru, Republica Cehă, Slovacia, Polonia, Serbia și Ucraina, cu un total de peste 3.395 de camere. Alte 6 proiecte hoteliere sunt planificate în regiune în următorii 3 ani, în țări precum Bulgaria, Estonia, Serbia, Albania și Croația, iar România este următoarea destinație.

Bulgaria este în prezent cea mai mare piață a grupului Hyatt din Europa de Est, cu 6 hoteluri operaționale și un al 7-lea în dezvoltare.

Hyatt se distinge ca grupul de ospitalitate cu cel mai mare număr de hoteluri de lux la nivel mondial, în locații exclusiviste, având o cotă globală de 13% din totalul camerelor de lux disponibile. Grupul deține peste 1.250 de hoteluri, cu peste 304.000 de camere și o echipă de peste 189.000 de angajați care activează în 76 de țări.