German Touristik devine Vacanza, primul Smart Cost Discounter de turism din România

German Touristik, parte a Memento Group și fost partener francizat TUI, a trecut printr-un amplu proces de rebranding, devenind, începând cu 1 iulie 2025, Vacanza – primul operator B2B de turism smart cost din România. Compania operează printr-o rețea de peste 600 de agenții partenere din întreaga țară și oferă pachete de vacanță în destinații estivale populare, la prețuri competitive.

Potrivit CEO-ului Ștefan Leontin Joos, Vacanza introduce un model de business unic pe piața locală, susținut de investiții în automatizare, tehnologii avansate și inteligență artificială. Noul sistem permite comparații în timp real ale ofertelor furnizorilor, ceea ce contribuie la menținerea unor prețuri avantajoase pentru clienți.

În prima jumătate a anului 2025, Vacanza a înregistrat o creștere de 80% față de aceeași perioadă din 2024, ajungând la vânzări de 25 milioane de euro și peste 40.000 de turiști deserviți – aproape dublu față de cei 18.000 din 2024.

Rebrandingul vine la pachet cu lansarea platformei online, destinată turiștilor individuali, care vor putea configura vacanțe personalizate începând de la un pachet de bază (zbor + cazare). Ulterior, aceștia pot adăuga opțiuni precum bagaj de cală, loc preferențial în avion, transferuri (shuttle sau VIP), check-in online și excursii opționale.

Vacanza beneficiază de parteneriate exclusive cu hoteluri și cluburi de vacanță, ceea ce permite tarife preferențiale datorită volumelor mari de vânzări. Cu o strategie orientată spre digitalizare și flexibilitate, compania își propune să devină al doilea brand de turism ca notorietate și volum de vânzări din România, după Christian Tour.

Abonare la newsletter / Subscribe to our newsletter

Alege lista de distribuție / Chose your list

Lists