Targul international de turism de la ITB Berlin se va desfasura in perioada 9 – 13 martie 2022 cu un format hibrid care va combina un eveniment cu prezenta fizica in capitala Germaniei.
Continutul central al evenimentului se va concentra pe relansarea si redresarea turismului. Ca parte a unui concept de expozitie comerciala in trei faze, perioada preliminara va consta in principal din contacte si intalniri profesionale.
In timpul evenimentului in persoana, ITB va oferi o platforma pentru afaceri, retele, continut si dialog, iar cu standurile sale fizice si hibride de expozitie va crea o scena pentru participarea la un eveniment. Dupa intalnire, pe o perioada de una pana la doua zile, Virtual Business Days va completa conceptul cu intalniri virtuale si transmisiuni live.
Organizatorii evenimentului au raportat ca, de miercuri pana vineri, va fi deschis doar vizitatorilor profesionisti.
Paralel evenimentului, de miercuri 9 pana sambata 12 martie 2022, va avea loc Conventia ITB de la Berlin, cel mai mare eveniment de acest gen. Se va desfasura fizic si virtual si va prezenta transmisiuni in direct impreuna cu program de 24 de ore.
Alternativ, in saptamana de dupa ITB Berlin, platforma virtuala a targului va gazdui una sau doua zile speciale ITB Digital Business, care vor permite expozantilor si cumparatorilor sa se intalneasca din punct de vedere tehnic, putand indeplini programarile pe care nu le-au putut face in cadrul evenimentului live.
La editia virtuala ITB Berlin NOW 2021, au participat 3.513 expozanti din 120 de tari. Aproximativ 65.700 de utilizatori au vizitat noua platforma online, dintre care aproximativ doua treimi erau straini.