Christian Tour: vanzari de 90 mil. EUR, in S1

In primele sase luni ale acestui an, agentia de turism Christian Tour a inregistrat o cifra de afaceri de 90 mil. EUR, in crestere cu 57% fata de perioada similara a anului trecut. Cea mai mare crestere a volumului de vanzari, in primul semestru, a fost consemnata pe destinatiile externe. Astfel, cifra de afaceri pe acest segment a atins valoarea de 84 mil. EUR, cu 55% mai mult fata de acelasi interval al anului 2018.
Cristian Pandel, proprietarul Christian Tour a declarant ca vacantele de tip sejur sunt cele mai alese de catre turistii romani, iar Grecia si Antalya sunt destinatiile cele mai solicitate de catre acestia.
Totodata, agentia a vandut in intervalul ianuarie-iunie vacante in destinatii interne in valoare de 6 mil. EUR, cele mai cautate locuri fiind: litoralul (in principal, Mamaia), statiunile balneo, cele de munte si city-break-urile.
In cee ace priveste destinatiile exotice, printer cele mai solicitate de catre turistii romani se numara Thailanda, Republica Dominicana, Bali, America de Sud, China si India.
In 2018, Christian Tour a inregistrat vanzari de 85 mil. EUR.

Source: Profit