ANT apreciaza ca promovarea turismului este promovarea Romaniei

„Promovarea trebuie sa fie facuta cu suportul asociatiilor de promovare, ANT-ului, ministerului, intelegandu-se ca promovarea turismului este promovarea tarii. Eu ma straduiesc, ca profesionist cu 17 ani de experienta in acest domeniu, sa aduc si in sistemul public aceasta idee, ca nu este promovarea turismului, este promovarea Romaniei si a tarii. Strategia de a merge catre branduri de destinatie este una sanatoasa si reclama o maturitate la care in sfarsit am ajuns, nu numai in industria turismului, ci ca tara”, a explicat Anca Nedea, presedintele Autoritatii Nationale pentru Turism, ANT.
Astfel, pe langa branduri de destinatie, Romania trebuie sa-si promoveze produsele turistice si sa faciliteze accesului turistilor prin zboruri la destinatie.
Pentru a atrage turisti straini, ANT va organiza infotripuri pentru jurnalistii rusi in Romania in martie-aprilie. Piata ruseasca este o miza uriasa pentru turism in orice tara din jur, pentru ca agentiile din Rusia nu mai vand vacante in Turcia, dupa ce turcii au doborat un bombardier militar rusesc la granita cu Siria.
Totodata, ANT doreste sa redeschida un birou de turism in Israel pentru ca este a doua cea mai mare piata pentru Romania, dupa Germania.

Source: Wall-Street

EN RO