A fost lansat raportului Accor „Masters of Travel”, document ce ilustrează statusul actual și perspectivele călătoriilor de business și ale întâlnirilor de afaceri după pandemie.
Întâlnirea consiliului consultativ „Masters of Travel” al Accor a adus la Bruxelles lideri din domeniul tehnologiei, din domeniul juridic, al energiei, al ingineriei și al produselor farmaceutice cu scopul de a contura o viziune pentru călătoriile de business și întâlnirile de afaceri după pandemie.
Cercetările Accor au relevat faptul că cheltuielile pentru călătorii de business sunt mai mici cu doar 24% față de 2019 și se așteaptă să revină la nivelurile anterioare pandemiei până în 2024 (conform datelor Deloitte). Un sondaj recent al Accor privind călătoriile de afaceri la nivel global se aliniază cu această revenire la cheltuielile pre-pandemice, deoarece 57% dintre respondenți se așteaptă la o creștere a bugetului de călătorie în 2024 față de cheltuielile din 2023. Aceleași corporații plasează „experiența călătorului” pe locul al doilea ca importanță crucială în 2024, după economiile de costuri în ordinea importanței. Iar 46% dintre respondenți au confirmat că nu este probabil să limiteze călătoriile de afaceri pentru restul anului.
Valoarea întâlnirilor față în față este de netăgăduit, profesioniștii estimează venituri cu 25% mai mari atunci când se întâlnesc în persoană. Iar profitul nu este singura ecuație atunci când angajații au nevoie de interacțiunea cu colegii și asociații pentru sănătatea lor mentală și satisfacția la locul de muncă. Fiecare călătorie este evaluată cu atenție în termeni de ROI și ROE – rentabilitatea investiției și, din ce în ce mai mult, rentabilitatea așteptărilor – fără randament, nu există niciun zbor.
Un studiu realizat de Accor în rândul clienților corporate a relevat faptul că 54% dintre aceștia au plasat emisiile de dioxid de carbon pe primul loc în topul priorităților lor de CSR, iar „performanța furnizorilor în materie de sustenabilitate pentru aprovizionarea și selecția de hoteluri pentru 2024” a fost considerată foarte importantă în deciziile lor de rezervare. Responsabilitatea revine atât călătorilor, cât și gazdelor, ambele părți având datoria de a lucra împreună pentru călătorii mai sustenabile.
Peste 70% dintre hotelurile Accor dispun de instrumente de măsurare a emisiilor de dioxid de carbon, iar delegații au fost dispuși să cheltuiască mai mult pe noapte pentru acreditări de mediu mai bune.