A fost realizat un top al brandurilor de turism vizibile in online si pe Facebook in aprilie 2022

Compania TreeWorks a realizat prin cele doua platforme ale sale de monitorizare si analiza un top lunar al celor mai vizibile branduri din turism in online si pe Facebook.

Indicatorii folositi pentru turism, una dintre ele 31 de categorii prezente in online sunt :

Topul acopera brandurile prezente in online in 31 de categorii.

Online visibility – toate mentionarile in presa online, bloguri, forumuri si retele de socializare sunt agregate in acest indicator.

Se tine cont si de cum a evoluat numarul total de mentionari pentru bransurile de turism fata de luna precedenta si numarul de surse pe care au fost realizate mentionarile.

Top expresii – in cadrul acestui indicator se realizeaza o defalcare a numarului de mentionari  pe brandurile cnsiderate relevante pentru categorie, a numarului de surse pe care s-au facut mentionarile si a numarului  de impresii estimat care au fost generate de mentionarile acestea , fiind valabil pentru fiecare brand in parte.

Facebook Activity – indicator legat de vizibilitatea agregata a paginilor de Facebook considerate din categorie ,fiind relevante: numarul agregat de interactiuni al fanilor, rata medie de raspuns,  postari efectuate , de tip text sau video si evolutia fata de perioada anterioara.

Facebook top players – are loc o defalcare a paginilor de brand luate in considerare pentru categorie la Facebook Activity .

Fans, Posts, Interactions si Share of Voice (reprezentat din suma totala a paginilor din baza de date pentru categorie, nu doar din cele afisate) sunt cei patru indicatori regasiti.

Facebook Timing – in aceasta sectiune se face o defalcare pe zile a numarului de postari si interactiuni (likes, comments, shares la postari) agregate ale paginilor considerate din categorie, defalcarea facandu-se pe intervale orare.