Un nou lant hotelier a intrat pe piata din Romania prin afilierea unui hotel in Mamaia

Lantul hotelier german Top International Hotels a intrat pe piata romaneasca dupa ce, in luna ianuarie a acestui an, a afiliat un hotel din statiunea Mamaia, care in ultimii 8 ani a functionat sub franciza Golden Tulip.
In prezent, unitatea si-a schimbat denumirea in Zenith-Top Country Line-Conference&Spa Hotel dupa ce, in luna ianuarie, s-a afiliat lantului german Top International Hotels. Unitatea este clasificata la 4 stele, are 230 de camere, doua restaurante, un centru de conferinte si piscina in aer liber.
Reprezentantii Peacock Hotels au declarat ca renuntarea la franciza Golden Tulip este o decizie strategica, pentru ca proprietatea are nevoie de o identitate mai dinamica si de o distributie globala proprie profilului sau. S-a optat, astfel, pentru o solutie de „rebranding” si de repozitionare in piata, avand in vedere ca este cel mai mare hotel din Mamaia deschis permanent si complet functional pe toata durata anului. Astfel ca, la epuizarea termenului initial de 8 ani al contractului de franciza cu Golden Tulip, in decembrie 2015, actionarii si managementul hotelului au optat ca aceasta relatie sa nu mai fie reinoita, iar din ianuarie 2016 complexul hotelier a intrat in lantul german Top International Hotels.
Top International detine doua platforme specializate de distributie pentru facilitati de conferinte, „Conference Finder”, si pentru facilitati de spa, „Spa Finder”.
Odata cu schimbarea identitaii si a imaginii in piata a fost inceputa si o noua investitie menita sa completeze facilitatile oferite de hotel, respectiv un centru Spa cu o arhitectura avangardista, legat de hotel printr-o pasarela, dupa ce in 2010 hotelul inaugura cel mai mare centru de conferinte de pe litoral. Centrul Spa urmeaza sa fie deschis la jumatatea lunii iunie si va include piscina, sauna, jacuzzi si sala de fitness.
Fondat in urma cu trei decenii, Top International Hotels include peste 400 de hoteluri de 3-5 stele in principalele destinatii turistice din Europa. Lantul german opereaza peste 140 de hoteluri sub brandurile proprii Top International si Top City&CountryLine, precum si 260 de unitati sub marcile Welnessfinder, Embrace Hotels, VCH-Hotels si Falkensteiner.

Source: Profit