Tripsta Romania: crestere de 80% a cifrei de afaceri, in 2013

In 2013, agentia online de turism Tripsta a inregistrat o cifra de afaceri de 2,5 mil. EUR in Romania, in crestere cu 80% fata de anul precedent. Reprezentatii companiei estimeaza pentru acest an vanzari totale de circa 4,5 mil. EUR in Romania, concomitent cu extinderea operatiunilor derulate de biroul de la Bucuresti si cresterea cu 50% a echipei.
Marius Negre, country manager Romania, a declarat ca pentru 2014 se stimeaza o crestere a pietei online de bilete de avion de 20-25% comparativ cu anul anterior. De aceea, vor continua investitiile si vor fi alocate anul acesta aproape 250.000 RON pentru dezvoltarea centrului operational din Romania.
Tripsta a intrat pe piata Romaneasca in anul 2012, cand a investiti circa 400.000 RON pentru lansarea filialei din Bucuresti. De asemenea, compania a alocat pentru primii 3 ani de activitate ai centrului sau operational din Bucuresti un buget de 1,4 mil. EUR.
In prezent, din Romania sunt gestionate activitatile operationale pentru cele mai importante piete europene, precum Franta, Spania, Marea Britanie, Italia sau Rusia, dar si piete exotice precum Africa de Sud, Noua Zeelanda, Filipine, Hong Kong, etc. Acest lucru a necesitat o crestere sustinuta a echipei din Bucuresti: de la 6 angajati la inceputul lui 2013 la peste 40 de oameni in prezent.
In ceea ce priveste serviciile furnizate, biletele de avion reprezinta 95% din tranzactiile Tripsta atat in Romania, cat si pe plan global, fiind principalul produs comercializat de agentie. 
In prezent, Tripsta detine trei sedii: sediul principal din Atena, cel din Bucuresti care functioneaza ca si centru operational si cel din Sao Paolo, care acopera regiunea Brazilia si America de Sud.
In prezent, reteaua de 25 de tari in care Tripsta opereaza include Grecia, Germania, Marea Britanie, Polonia, Romania, Italia, Rusia, Turcia, Franta, Spania, Brazilia, Noua Zeelanda, Africa de Sud, Emiratele Arabe Unite. In 2014 Tripsta si-a continuat expansiunea spre Asia deschizand patru noi piete: Hong Kong, India, Singapore si Filipine, urmand lansarea site-urilor dedicate pentru China, Japonia si Coreea de Sud.

Source: Daily Business