Compania aeriana Tarom vrea sa implementeze un plan de relansare e-commerce, in vederea cresterii vanzarilor de bilete de avion si implicit a veniturilor.
Potrivit unei prezentari trimise de Tarom, planul de relansare e-commerce prevede dezvoltarea call-centerului, care va oferi in timp real informatii despre avioanele Tarom, respectiv localizare prin satelit, viteza de croaziera, altitudine, dar si relansarea vanzarilor online printr-o noua platforma de distributie si adaptarea preturilor la cele practicate de concurenta printr-o analiza in timp real a ofertelor companiilor concurente.
O parte din facilitatile oferite sunt deja realizate si se afla in prezent in faza de testare. Investitia totala este de aproximativ 250.000 EUR, potrivit oficialilor companiei Tarom.
Odata cu lansarea acestui proiect e-commerce, Tarom va fi prima companie aeriana din Europa ce va utiliza cel mai performant sistem de distributie electronica online, o platforma electronica ce va contine un motor de cautare pentru bilete de avion, inchiriere masini, asigurari, pachete de tip city break, un jurnal de activitati complexe si un sistem de management al continutului.
Biletele de avion se vor gasi direct pe portalurile de Facebook si Twitter. Se va face de asemenea o integrare a modalitatilor de plata.
Al treilea proiect consta in analiza concurentei in timp real, astfel urmeaza a fi implementata o platforma tehnica de analiza a concurentei in timp real. Sistemul va face analiza grafica si va alerta conducerea companiei despre fluctuatiile tarifelor in timp real, ceea ce va sprijini luarea unor decizii strategice intr-un timp extrem de scurt.
Source: Ziarul Financiar