TUI vrea o colaborare pe termen lung cu Romania

Reprezentantii turoperatorului german TUI au declarat, dupa intalnirea cu ministrul interimar al turismului, Elena Udrea, ca isi doresc ca parteneriatul cu Romania sa fie o actiune pe termen lung, si nu valabila doar pentru anul 2010.

Directorul departamentului de management al produsului din cadrul TUI, Gero Eden, a precizat ca reprezentantii TUI se vor intalni mai des cu oficialii romani, pentru a stabili masurile de marketing pe care Romania le va lua pentru promovare in cadrul acestui parteneriat.

Reprezentantii Ministerului Turismului au declarat ca, in cadrul parteneriatul cu TUI, Romania va fi prezenta la cele mai importante targuri de turism din Germania.

Elena Udrea a precizat, pe data de 3 noiembrie, ca brosura de promovare a Romaniei prin intermediul TUI va fi difuzata pe piata peste trei saptamani, ajungand la peste 10.000 de agenti revanzatori cu care colaboreaza operatorul.

Brosura este valabila pentru sezonul de vara al anului 2010, contine 24 de pagini si va fi editata in 120.000 de exemplare.

Udrea a declarat ca ministerul de resort a contribuit pentru fiecare exemplar al brosurii cu 83 euro centi, valoare care include creatia, productia si distributia acesteia.

De asemenea, Elena Udrea a adaugat ca Romania va incerca sa extinda colaborarea pentru a se promova ca destinatie turistica si in alte tari in care TUI are reprezenatante.

Turoperatorul german TUI are o cota de piata de 29% si aproximativ 13 milioane de clienti anual. Compania are 7.000 de angajati si aproximativ 1.800 de agentii de turism proprii.

TUI Germania este filiala concernului TUI Travel PLC, cel mai mare concern de turism din lume, care are peste 45.000 de angajati si un profit net de peste 18 miliarde EUR.

Source: Bloom Biz