Site-urile de online travel nu furnizeaza consumatorilor servicii adecvate

Ultimul studiu eTravel Benchmark efectuat de eDigitalResearch indica faptul ca site-urile de online travel nu furnizeaza consumatorilor servicii adecvate.

Astfel, 43 de website-uri din 47 au obtinut calificativul satisfacatoar, slab sau foarte slab in ceea ce priveste gradul de multumire al clientilor.

In ceea ce priveste sectorul companiilor aeriene, 51% dintre respondeti au precizat ca acestea nu furnizeaza raspunsurile necesare la intrebarile clientilor trimise prin e-mail.

Cel mai bun dintre site-urile de rezervari online, obtinand cele mai inalte aprecieri din partea consumatorilor, este Booking.com, pentru ca a raspuns la e-mailuri in proportie de 100%, din care 60% au primit raspuns in sase ore de la transmitere.

Performanta inregistrata de Booking.com nu a inclus si sectorul hotelier, care este considerat a fi unul dintre cele mai neperformante in mediul online alaturi de agentiile de online travel.

Source: Horeca Romania