Romania va face campanii publicitare de 25 mil. EUR in perioada 2014 – 2015

In perioada 2014 – 2015, campania de promovare a turismului romanesc va include reclame outdoor, precum si in media din tara si strainatate si va costa peste 25 mil. EUR, a declarat Razvan Filipescu, presedintele Autoritatii Nationale pentru Turism, ANT.
Astfel, ANT organizeaza licitatii in valoare totala de 18-19 mil. EUR pentru promovarea turismului romanesc pe televiziuni si in presa scrisa din SUA, Germania, Franta, Marea Britanie, Italia si Romania.
Acestora li se vor adauga campanii outdoor pe pietele respective, plus alte destinatii, considerate de ANT de oportunitate, respectiv Israel, Polonia, Turcia, Rusia, Austria si Republica Moldova.
In plus, vor fi lansate campanii de promovare online pe aceste piete, pentru care nu s-a stabilit inca un buget.
Licitatiile pentru promovarea pe canale tv si presa scrisa beneficiaza de un buget, faraTVA, de 11,3 mil. RON pentru SUA, 13,6 mil. RON pentru Franta, 17 mil. RON pentru Germania, 16,6 mil. RON Romania, 13,6 mil. RON pentru Italia si 12,5 mil. RON pentru Marea Britanie.

Source: 9AM