Romania este reprezentata de 10 firme la Targul International de Turism de la Tel Aviv

Principalele elemente promovate de Romania in cadrul Targului International de Turism de la Tel Aviv, Israel sunt Delta Dunarii, Sibiu-Capitala Culturala Europeana, Festivalul George Enescu si statiunile balneo.

In cadrul manifestatiei participa aproximativ 300 de firme din 30 de state si este cel mai mare targ de profil din Israel. Cei 10 expozanti romani se axeaza cu oferta in special pe turismul balnear si cultural.

Doru George Antonie, seful Biroului de turism al Romaniei la Tel Aviv a declarat ca se intentioneaza sa se relanseze cererea pentru turismul balnear, mai ales ca turistii israelieni manifesta un interes deosebit pentru Romania ca destinatie turistica dupa implementarea campaniei locale de promovare sub sloganul “Romania, o vacanta tot timpul anului”.

Directorul general al agentiei de turism Blue Line International, Julian Andrei, estimeaza ca in acesta an numarul turistilor israelieni se va tripla. Blue Line este singura agentie care a introdus chartere pe ruta Bucuresti-Tel Aviv, in 2006. Julian Andrei a precizat ca anul trecut compania a adus in Romania aproximativ 5.000 de turisti din Israel, in conditiile in care a operat zboruri cu avionul numai doua luni. In acest an primele curse charter operate de agentie vor avea loc in luna martie.

In 2006 numarul turistilor israelieni care au vizitat Romania a fost de aproximativ 110.000 iar destinatiile preferate au fost statiunile montane si unitatile care ofera posibilitatea de tratament. Inainte de 1989, statiunile balneare din Romania primeau anual peste 50.000 de turisti din Israel.
Source: Adevarul