Promovarea programului Sibiu-Capitala Culturala Europeana intarzie

La prima sesiune a concursului Ministerului Culturii si Cultelor privind stabilirea companiei care se va ocupa de promovarea programului Sibiu-Capitala Culturala Europeana, s-au inscris doua companii, Chelgate Limited si Publicis SRL. Insa ofertele financiare au depasit posibilitatile financiare ale ministerului, astfel ca MCC a decis anularea primei sesiuni de concurs.

La concurs, ofertantii au trebuit sa prezinte, pana la data de 30 martie, o strategie de comunicare si promovare completa, cu servicii integrate de creatie, merchandising, planificare, management si implementare si media relation. In caietul de sarcini scos de MCC se solicita o strategie de comunicare, cu spoturi TV si radio, campanie internet, concepte grafice pentru outdoor si indoor, public relations si pachet de materiale promotionale, la nivel de prototip si concept.

Pana in prezent MCC nu a facut publica suma de care dispune pentru campania de comunicare pentru program, insa suma vehiculata pe piata este de 3 milioane RON.
Source: Gandul