Promovarea brand-ului national de turism cu ocazia meciului lui Lucian Bute

Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, MDRT, va plati 590.000 EUR, fara TVA, pentru expunerea brand-ului national turistic pe ringul de box la meciul dintre Lucian Bute si Jean Paul Mendy, valoarea totala a contractului incheiat intre institutie si organizatorul galei, Europlus Computers, fiind de 1,93 mil. EUR, fara TVA.

Finantarea provine din fonduri europene destinate promovarii brand-ului turistic national.

MDRT a prezentat imaginea brand-ului national turistic pe mai multe elemente din cadrul galei, ringul si arena de box, echipamentele boxerilor romani, pe biletele de acces, pe bannere, mash-uri, spoturi TV, pe Internet etc.

Ministerul va plati suma de 319.000 EUR, fara TVA, pentru drepturi de expunere a logo-ului turistic al Romaniei la evenimentele organizate cu prilejul galei de box, reflectate in media. La aceasta suma contribuie si expunerea logo-ului turistic prin mediatizarea altor evenimente, cum ar fi sosirea in tara a adversarului lui Bute, antrenamentul cu public, conferintele de presa dinaintea si de dupa gala si cantarul oficial.

Pentru drepturile de expunere outdoor ale logo-ului turistic la locatia in care s-a desfasurat gala de box, MDRT va plati 65.000 EUR, fara TVA, iar pentru drepturile de expunere indoor in acelasi perimetru suma este de 260.000 EUR fara TVA.

Expunerea brand-ului pe materialele de promovare costa 210.000 EUR, fara TVA.

Dreptul de expunere a logo-ului turistic pe echipamentul boxerilor romani care vor evolua in gala a fost estimat la 100.000 EUR, fara TVA, iar expunerea logo-ului pe suporturile mobile in timpul galei costa 50.000 EUR, fara TVA.

In ceea ce priveste expunerea brand-ului pe posturile de televiziune, pretul negociat cu organizatorul galei a fost de 125.000 EUR, fara TVA, pentru ShowTime si Pro TV International si de 140.000 EUR, fara TVA, pentru cel putin doua televiziuni din tarile-tinta ale MDRT.

Expunerea logo-ului in presa scrisa nationala si internationala, pentru o audienta estimata de 2 milioane de cititori, costa 50.000 EUR, fara TVA.

Source: Daily Business