Programul social “O saptamana la mare” nu este foarte cautat de turistii romani

Secretarul general al Federatiei Patronale a Turismului Romanesc, FPTR, Dragos Raducan, a declarat ca pana in prezent au fost vandute mai putin de jumatate din cele aproximativ 7.000 sejururi la preturi reduse incluse in programul “O saptamana la mare” insa estimeaza ca pentru ultimele serii vor fi vandute aproape toate biletele.

Dragos Raducan a precizat ca din punct de vedere al afacerii, programul initiat de Federatie si fosta Autoritate Nationala a Turismului, ANT, nu este unul avantajos, nici pentru agentiile de turism si nici pentru hotelieri.

Secretarul FPTR estimeaza ca, pana la sfarsitul programului vor merge pe litoral aproximativ 9.000 de romani, inregistrand astfel o crestere fata de anul precedent, cand 6.000 de turisti au mers la mare prin intermediul programului social.

Dragos Raducan a declarat ca este posibil ca programul social “O saptamana la mare” sa fie continuat si la sfarsitul sezonlui estival, in luna septembrie.

Programul “O saptamana la mare”, care a inceput in luna mai si se va incheia pe data de 15 iunie, pune la dispozitia turistilor romani aproximativ 14.000 de locuri pe litoral iar tarifele pentru 6 nopti pornesc de la 99 RON la hoteluri de 1 stea, 119 RON la hotelurile de 2 stele si 149 RON la hotelurile de 3 stele.

Programul se desfasoara in 26 de hoteluri din 12 statiuni de pe litoral, cele mai cautate fiind Mamaia, Neptun si Eforie Nord.
Source: Adevarul