Primaria capitalei si ANAT vor infiinta un centru de promovare turistica

Reprezentantii Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism, ANAT, sunt de parere ca evenimentele care se desfasoara in Bucuresti sunt insuficient promovate, fapt care influenteaza negativ rata de ocupare a hotelurilor in week-end. Potrivit ANAT, rata medie de ocupare a hotelurilor din Bucuresti la sfarsitul saptamanii este de doar 45%, fiind una dintre cele mai slabe rate de ocupare din Europa Centrala si de Est.

In schimb, primarul general Adriean Videanu s-a aratat nemultumit de situatia in care se afla hotelurile din Bucuresti in momentul de fata, specificand ca veniturile din turism ale capitalei sunt aproape nule.

In acest sens, Primaria Generala a capitalei si ANAT vor incerca sa creasca rata de ocupare a hotelurilor prin infiintarea unui centru de promovare turistica a orasului, care va incepe sa functioneze la finalul anului, si va fi organizat sub forma de parteneriat public-privat. Centrul de promovare turistica va fi amplasat initial pe Calea Victoriei, pe locul fostului restaurant Simplon, spatiul fiind concesionat de Primaria Generala dar va fi mutat ulterior in Piata Revolutiei.

Centrul de promovare turistica va functiona ca o companie obisnuita, care va avea un business plan si o descriere a posturilor, angajatii urmand sa fie platiti din capitalul social al partilor implicate, a declarat Dragos Anastasiu, presedintele ANAT. Oficialii ANAT nu au decis care va fi valoarea investitiei.

Source: Adevarul