Paravion: afaceri de 46 mil. EUR, in 2015

In 2015, portalul de turism Paravion si-a majorat cifra de afaceri de 2,7 ori, ajungand la 46 mil. EUR, anuntand astfel ca a devenit cea mai mare agentie de turism online din tara, iar pentru acest an tinteste o cifra de afaceri in crestere cu 30%, de 60 mil. EUR.
„Cu o cifra de afaceri de 46 mil. EUR, cu 400.000 de utilizatori Paravion in 2015 si 115 milioane de tranzactii de cautare lansate de clientii nostri, am devenit cea mai mare agentie de turism online din tara si una dintre primele trei din Europa Centrala si de Est”, a declarat, intr-un comunicat, Remus Visan, Managing Director Paravion.
Aproximativ 67% din cifra de afaceri a fost generata de vanzarile din Romania.
Biletele de avion au avut o cota de aproximativ 85% din volumul vanzarilor, dar tendintele din ultima vreme arata o majorare a ponderii partii de vacante.
Cele mai multe bilete de avion, dupa Romania, s-au vand in Turciara, motiv pentru care agentia mizeaza pe o crestere substantiala pe aceasta piata si pe segmentul vanzarilor de vacante.
Compania a migrat, in 2014, de la pozitia de business online al grupului Happy Tour la cea de OTA, agentie online, un business independent si strategic pentru fondul de investitii GED, proprietarul Happy Tour si Paravion.
La inceputul lui 2015, Paravion s-a extins pe mai multe piete din Europa de Sud-Est, avand echipe de agenti de turism vorbitori de engleza, maghiara, bulgara, turca, greaca si spaniola.
Agentia s-a dezvoltat si pe piata turca, dupa ce a achizitionat la inceputul anului trecut portalul de rezervari Bavul.com. In paralel, au crescut vanzarile pe pietele suplimentare non-core in Europa Centrala si de Est (Bulgaria, Ungaria, Cipru), dar si in Marea Britanie si Spania.

Source: Daily Business