Ministerul Turismului vrea sa promoveze Romania Moderna printr-un nou film de promovare

Ministerul Turismului vrea sa faca un nou film de promovare a statiunilor romanesti de 3 minute, si spera ca Romania va ajunge astfel in „Bucket List-ul” cat mai multor potentiali turisti si care va fi destinat pietelor din Germania, Italia, Franta, SUA, Marea Britanie, Israel, Ungaria, Austria, Polonia, Spania, Rusia, China, Tarile Scandinave, India, dar si pietei interne.

Filmul va promova Romania Moderna prin evidentierea brandului de turism, precum si majoritatea formelor de turism considerate competitive ale Romaniei – turismul cultural, turismul in natura si de aventura, turismul rural, city break, turismul balnear si wellness, turismul de litoral.

“Mesajul cheie care trebuie transmis este acela ca Romania reprezinta o destinatie moderna. De asemenea, vor fi comunicate si alte mesaje precum: Romania poate suscita interesul si curiozitatea calatorului modern. Misterul ce ne inconjoara incita curiozitatea si poate reprezenta un motiv de a explora Romania si de a propune turistului descoperirea aspectelor care ne reprezinta cu adevarat”, este planul gandit in minister.

Pentru aceasta operatiune va fi cautata o firma de creatie artistica, capabila sa livreze filmul in maximum 2 luni.
Source: Profit

EnglishRomanian