Ministerul Turismului va relua procedura de achizitie a campaniei de publicitate „Turist in Romania”

Ministerul Turismului, MT, anuleaza procedura de achizitie de servicii privind realizarea campaniei de publicitate pe piata interna „Turist in Romania” si anunta ca va relua procedura.

In acest fel, MT a gasit solutia cea mai buna pentru a scuti castigatorii licitatiei, respectiv asocierea Best Advertising-Optimedia, de executarea garantiei, in conditiile in care firmele au avansat preturi de dumping in cadrul competitiei.

Din acest motiv, Realitatea TV, Antena 3 si Pro TV, canalele TV pe care ar fi trebuit sa se deruleze campania, au refuzat sa difuzeze clipurile publicitare.

Potrivit acestora, in conditiile in care intre Ministerul Turismului si asocierea Best Advertising-Optimedia nu a fost semnat nici un contract, reprezentantii firmei nu risca nici o sanctiune pentru nerespectarea ofertei cu care au castigat licitatia.

Pe data de 27 iulie, asocierea Best Advertisig-Optimedia a fost declarata castigatoarea contractului „Turist in Romania” cu suma de 3.617.102 RON.

Conform caietului de sarcini, campania „Turist in Romania” ar fi trebuit sa se deruleze in perioada 1 august-31 decembrie pe trei canale de televiziune: Realitatea TV,  Antena 3 si Pro TV, criteriul de selectie fiind primul post de televiziune generalista si primele doua canale TV de stiri, selectate in functie de audienta.

Campania viza cresterea numarului de romani care aleg sa-si petreaca vacanta in tara.

Source: Gardianul