Ministerul Turismului raspunde acuzatiilor aparute in presa in ultima perioada

Secretarul de stat in Ministerul Turismului, MT, a declarat, referindu-se la contractul cu Eurosport pentru difuzarea spoturilor de promovarea a Romaniei ca destinatie turistica ca acesta este cel putin la fel de bun ca si cel incheiat intre Croatia si acelasi post de televiziune. Aceasta afirmatie vine dupa ce MT a fost acuzat ca a incheiat cu Eurosport o afacere mai proasta decat Croatia, platind mai multi bani pentru difuzarea unui numar mai mic de spoturi.

Munteanu a declarat ca spoturile Croatiei de pe Eurosport sunt de 30 de secunde, iar cele ale Romaniei sunt de 60 de secunde, iar campania Croatiei s-a desfasurat in primavara, pe cand cea a Romaniei se va desfasura in perioada august-decembrie. In plus, spoturile Romaniei vor fi difuzate intr-o perioada cu evenimente sportive importante, in prime-time.

Reprezentantul ministerului a precizat ca, pe langa difuzarea de spoturi, Romania mai beneficiaza si de o campanie de sponsorship pe canalul Eurosport, care include 325 billboard-uri de 6 secunde si o campanie de difuzare pe Internet a 9 milioane de bannere.

Toate aceste servicii sunt incluse intr-un buget total de 1 milion EUR si nu la un buget de 1,3 milioane EUR, cum a fost vehiculat in presa, a mai adaugat Munteanu.

Ministerul Turismului a incheiat la inceputul lunii iulie procedura de achizitie publica a serviciilor pentru realizarea campaniei de publicitate pe piata internationala, posturile alese fiind Eurosport si CNN.

Ministerul Turismului va mai achizitiona serviciile de difuzare a 529 de spoturi pe canalul CNN de la Asocierea Best Advertising&Consult – Opti Media SRL, care a oferit cel mai mic cost pe punctul de audienta, la un buget de 334.950 EUR, fara TVA.

Referindu-se la ononariul platit de minister lui Goran Bregovich pentru concertul sustinut de acesta in seara de Paste pe litoral, secretarul de stat a comparat onorariul cu cel achitat de alti contractori ai artistului.

Source: Bloom Biz