Maria Grapini a lansat un concurs de idei pe Facebook pentru alegerea unui nou brand turistic al Romaniei

Maria Grapini, ministrul delegat pentru IMM, Turism si Mediu de Afaceri, a lansat la jumatatea lunii martie pe pagina personala de Facebook un concurs de idei pentru alegerea unui nou brand turistic al Romaniei si a cerut opinii despre actualul brand care, spune ea, nu sunt pozitive.
Potrivit acesteia, conform desfasuratorului de implementare a programului de promovare a brandului, trebuie comandat un studiu de impact al brandului actual.
Grapini a precizat ca urmeaza sa se lanseze o licitatie pentru contractarea unei firme care sa faca acest studiu. Consilierii si expertii vor decide daca este cazul de rebranduire a sectorului de turism, a mai declarat ministrul.
Grapini a precizat ca prioritatea o reprezinta insa implementarea catorva masuri esentiale pentru turism, care sa duca la cresterea indicatorilor relevanti ai sectorului. Printre acestea se numara modificarea sau promovarea unor legi, promovarea prin evenimente, publicitate si targuri. Alte masuri sunt de ordin economic, cum ar fi proiectele in infrastructura, iar in aceasta directie se lucreaza cu Ministerul Dezvoltarii Regionale la stabilirea prioritatilor.
Ministrul delegat apreciaza ca dezvoltarea turismului balnear, cultural si a eco-turismului pot aduce Romaniei un plus la bugetul national.

Source: Business24