MDRT a finalizat selectia pentru realizarea planului de marketing al Bucurestiului

Ministerul Turismului si al Dezvoltarii Regionale, MDRT, a semnat un contract cu asocierea Detente Consultant (Franta) – Detente Consultants Ploiesti pentru realizarea primului plan de marketing in turism al Bucurestiului pentru urmatorii 4 ani.

Contractul are o valoare de 101.952 EUR, inclusiv TVA, iar finantarea este asigurata din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operational Regional, axa 5.

Consultantii vor furniza un plan strategic, care va defini strategiile generale de marketing, strategia de pozitionare, portofoliul de produse, publicul tinta, pietele geografice, distributia si modul de comunicare, precum si planuri operationale pentru produsele turistice cele mai importante oferite de municipiul Bucuresti ca destinatie turistica.

MDRT va pune la dispozitia consortiului masterplanul national pentru turism 2007-2026, rezultatele cercetarilor si rapoartelor efectuate pentru realizarea brandului national de turism si alte informatii necesare fundamentarii planului de marketing.

Consortiul a fost selectat in urma unei proceduri de achizitie publica, in cadrul careia a fost singurul ofertant.

Source: Amos News