Lantul Cafepedia va cuprinde trei cafenele pana la sfarsitul anului

In 2006 compania Trotter Restaurant, care detine lantul de restaurante La Mama, a intrat pe piata cafenelelor cu brand-ul Cafepedia, prin deschiderea unei locatii in Bucuresti, in cadrul celui mai mare restaurant La Mama, in urma unei investitii totale de 450.000 EUR.

Ce-a de-a doua cafenea Cafepedia, care a fost inauguarata pe data de 14 august in zona Universitatii din Bucuresti, activeaza intr-un spatiu inchiriat de 140 mp si a necesitat o investitie de aproximativ 100.000 EUR pentru amenajare si achizitionare de utilaje.

In acest an Catalin Mahu, proprietarul companiei Trotter Restaurant, intentioneaza sa mai deschida inca o cafenea in care vor fi investiti aproximativ 200.000 EUR.

In 2006 compania a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 6,5 milioane EUR iar in primul semestru din 2007 a inregistrat o cifra de afaceri de 3,5 milioane EUR, in crestere cu 40% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Source: Bizcity