J’Info Tours: noi metode de atragere a clientilor

Agentia de turism J’Info Tours estimeaza mentinerea numarului de turisti care vor calatori in urmatoarele sezoane, in pofida crizei financiare care afecteaza sectorul turismului la nivel international.

Directorul general al agentiei, Carmen Pavel, a declarat ca strategia companiei se concentreaza pe practicarea unor comisioane mai mici, pentru a atrage un numar mai mare de clienti.

Pentru anul in curs agentia mizeaza pe atingerea unei cifre de afaceri de pana la 35 milioane EUR. In primele noua luni din 2008, agentia a inregistrat o cifra de afaceri de circa 23 milioane  EUR si un profit de 4,9%, pe fondul cresterii eficientei salariatilor.

Vanzarile pentru sezonul de vara au avut o pondere de 30-35% in cifra de afaceri a agentiei, iar pentru sezonul de iarna se estimeaza ca vanzarile vor reprezenta 25,30% din cifra de afaceri, a precizat reprezentanta companiei.

Source: Business Standard

Abonare la newsletter / Subscribe to our newsletter

Alege lista de distribuție / Chose your list

Lists