Irlanda a lansat o campanie de promovare turistica in valoare de 12,5 milioane EUR

Pentru a spori numarul turistilor in aceasta toamna, autoritatile din Irlanda au lansat o campanie in valoare de 12,5 milioane EUR, care va fi orientata catre Anglia, SUA si Europa. Campania se va concentra pe promovarea zonelor rurale ale tarii si a punctelor de atractie din orase.

Vor fi alcatuite pachete turistice in jurul unor teme precum specialitatile culinare, muzica, literatura, arta si viata la castel.

Potrivit reprezentantilor ministerelor culturii, sportului si turismului, industria turismului din Irlanda a inregistrat o crestere in  anul 2007, comparativ cu anii precedenti. Dar aceasta crestere trebuie sustinuta prin promovare, intrucat competitia pe piata internationala a turismului este tot mai puternica.

Irlanda desfasoara, de asemenea, in aceasta perioada o campanie de promovare in China, in conditiile in care oficialii Organizatiei Mondiale a Turismului estimeaza ca pana in anul 2020, China va fi cel mai mare furnizor de turisti al lumii.

Source: Daily Business