Investitiile hoteliere din Cluj amanate

Reprezentantii grupului Golden Tulip – Louvre Hotels, care a deschis in Cluj doua hoteluri, considera ca o noua unitate de turism din acest lant va putea aparea abia peste 2 ani.
Reprezentantii companiei de consultanta hoteliera Peacock Hotels, reprezentantul in Romania a brandurilor Golden Tulip, au declarat ca in prezent, piata cere hoteluri de 1-3 stele, segment unde se inregistreaza deficit. Nisa de piata a ramas mai libera, in conditiile in care la Cluj s-au inaugurat, renovat ori extins unitati de mari dimensiuni de 4-5 stele.
In Cluj, compania are un hotel Tulip Inn si o unitate Golden Tulip. In 2008, compania anunta ca va deschide si alte unitati in urmatorii 3 ani. Discutiile vizau un Tulip Inn in zona centrala si un Golden Tulip.
In urma fuziunii cu Louvre Hotels, grupul are in portofoliu si alte branduri pe care intentioneaza sa le introduca pe piata locala, respectiv brandul Campanile de 2 stele si Premiere Classe de 1 stea.
Anul trecut, se purtau discutii pentru construirea unei noi unitati hoteliere sub brandul Campanile. Paul Marasoiu, CEO al Peacock Hotels a declarat ca proiectul nu are cum sa devina functional mai devreme de 2 ani.
In functie de structura proprietatii si capacitate, investitia pe camera este de 38.000-45.000 EUR, iar o proprietate care sa functioneze optim pe acest segment ar trebui sa aiba intre 120 si 150 de camere.
Anul trecut, conducerea Peacock Hotels estima ca discutiile cu potentialii parteneri-investitori se vor incheia pana in primavara acestui an, iar construirea acestuia ar dura 14 luni.

Source: Touristica