Intercontinental poate mentine franciza pentru acest brand sau poate deveni Marriott

Surse din turism afirma faptul ca este posibil ca, dupa expirarea contractului de franciza incheiat in 1971 cu InterContinental Hotels, franciza Intercontinental sa fie prelungita sau sa fie inlocuita cu un contract de management cu Marriott, cunoscut fiind interesul acesui lant pentru cladirea hotelului din centrul Bucurestiului.

Ca urmare a zvnonurilor de la inceputul anului privind vanzarea hotelului Intercontinental, amplificate de vanzarea hotelului Rex detinut de familia Paunescu in statiunea Mamaia, mai multe fondurilor de investitii straine au lansat oferte de preluare. Deocamdata, familia Paunescu nu intentioneaza sa vanda hotelul, cel putin pana anul viitor cand vor fi finalizate lucrarile de renovare, a declarat Bobby Paunescu, desi in ultima perioada investitiile in domeniul imobiliar au devenit o prioritate.

In acest an, gradul de ocupare al hotelului a fost de 68-70%, 280 din cele 423 de camere fiind complet renovate. Intercontinental Bucuresti a avut anul trecut o cifra de afaceri de 9,5 milioane EUR si pierdere de 1,1 milioane EUR, in conditiile in care numai 187 de camere au fost operationale.

In Romania, lantul InterContinental mai opereaza sub contract de management hotelul Crowne Plaza. Pe viitor, lantul este interesat de extinderea in Romania a altor doua brand-uri din portofoliu, Holiday Inn si Express.
Source: Capital