Incasarile hotelierilor de pe litoral au crescut cu pana la 40% in acest sezon

In aceasta vara, hotelierii de pe litoralul romanesc si-au majorat incasarile cu 15% pana la 40%, acesta fiind cel mai bun sezon din 2009.
Cresterea cererii a venit pe fondul vremii favorabile, al pachetelor speciale promovate, dar si al evenimentelor care au avut loc la mare.
Paul Marasoiu, directorul general al hotelului Golden Tulip Mamaia a declarat ca hotelul pe care il conduce a avut o crestere cu circa 20% atat in ceea ce priveste gradul de ocupare, cat si nivelul incasarilor. De la inceputul anului pana pe data de 15 august unitatea a inregistrat o crestere de peste 250.000 EUR peste nivelul din aceeasi perioada a anului trecut.
Anca Nedea, directorul general al hotelului Iaki din statiunea Mamaia a declarat ca cifrele pentru acest sezon sunt putin peste bugetul previzionat, care a fost facut cu o crestere de 40% la venituri, comparativ cu 2011, si s-a bazat pe o strategie foarte complicata, care a trebuit urmarita cu mare strictete pentru a atinge cifrele si chiar a le depasi.
Hotelul Iaki a inregistrat in luna iunie un grad de ocupare de 72%, in iulie de 93%, iar in luna august de 96%. In cele trei luni de sezon veniturile totale se ridica la 6,7 mil. RON.
Hotelurile de pe litoral al omului de afaceri Josef Goschy au avut incasari mai mari cu 15% in acest sezon. Goschy a precizat ca acest sezon de vara a fost mai bun decat cel de anul trecut, iar hotelurile din Mamaia au avut un grad de ocupare de 100%, iar cele din Olimp au avut un grad de ocupare de 75%.
De asemenea, si agentiile de turism si-au majorat incasarile. Astfel, Andreea Nedea, directorul executiv al agentiei de turism Creative Litoral, care vinde vacante doar pe litoralul romanesc, a declarat ca incasarile s-au majorat cu 50% anul acesta fata de anul trecut pe fondul cererii mai mari pentru pachetele de vacanta pe litoral. Pe site-ul agentiei s-au efectuat 6.900 de rezervari, iar pe o rezervare sunt doua persoane, astfel ca prin intermediul agentiei au ajuns pe litoral aproape 14.000 de persoane. Vanzarile totale au fost de 9 mil. RON.

Source: Business Magazin